inspektor
Komenda Powiatowa Policji w Aleksandrowie Kujawskim
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw administracyjno-gospodarczych Zespół Administracyjno-Gospodarczy
87-700 Aleksandrów Kujawski Wojska Polskiego 15
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
realizacja całości zagadnień w zakresie gospodarki transportowej w KPP w Aleksandrowie Kujawskim,
realizacja zagadnień dotyczących eksploatacji i administrowania obiektami KPP,
realizacja całości zagadnień związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami,
realizuje zagadnienia i prowadzi dokumentację mobilizacyjno-obronną w zakresie zabezpieczenia logistycznego dot. transportu,
prowadzi pełną dokumentację w zakresie eksploatacji sprzętu transportowego KPP ,
realizuje zagadnienia związane z problematyką konserwacji i systematycznych przeglądów obiektów oraz urządzeń KPP w Aleksandrowie Kujawskim, prowadzi książkę obiektów budowlanych KPP /KP,
prowadzi ewidencję wydawanych uprawnień funkcjonariuszom do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi Policji,
planuje, zleca i rozlicza dezynfekcję, dezynsekcje i deratyzację w obiektach KPP,
przygotowuje miesięczne zestawienie dot. kosztów utrzymania obiektów KPP oraz analizę dot. zagadnień transportowych,
prowadzi dokumentację w zakresie gospodarki odpadami oraz ochrony środowiska w tym opracowuje dane dot. emisji zanieczyszczeń do środowiska z KPP,
realizuje zagadnienia związane z gospodarką mandatową określone decyzją Komendanta Powiatowego Policji w Aleksandrowie Kujawskim.
Warunki pracy
stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor, drukarkę i telefon,
praca biurowa przy komputerze powyżej dobowego czasu pracy tj. powyżej 4 godzin,
praca w systemie jednozmianowym,
kierowanie pojazdmi służbowymi,
oświetlenie miejsca pracy : naturalne, sztuczne,
na tym stanowisku pracy nie występują szkodliwe warunki pracy
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Praca w godzinach 07.30. do 15.30.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosi 3442,55 zł. + wysługa,
Osoby niepełnosprawne również mogą ubiegać się o stanowisko w służbie cywilnej.
Wszystkie dokumenty złożone w ofercie powinny być czytelnie podpisane przez składającego ofertę. Oferty nie zawierające wszystkich wymaganych dokumentów, nie podpisane własnoręcznie oraz przesłane lub doręczone po terminie, nie będą rozpatrytwane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji
pozostałe wymagania niezbędne:
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
prawo jazdy kat. B
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
wskazane jest aby osoby niepełnosprawne złożyły kopię oświadczenia o niepełnosprawności
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
Dokumenty należy złożyć do: 2022-05-25
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
w Aleksandrowie Kujawskim
ul. Wojska Polskiego 15
87-700 Aleksandrów Kujawski
Data aktualizacji: 2022-05-13
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Rodzaj pracy: Pełny etat
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Ilość wakatów: 1
Miejsce: | Aleksandrów Kujawski, kujawsko-pomorskie, |
---|---|
Nazwa firmy: | BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna |
Nazwa stanowiska: | inspektor |
Branża: | Biuro, administracja |
Więcej na stronie www: |
Kontakt z ogłoszeniodawcą
Nr ogłoszenia: 291452
Informujemy, że oferta pracy pochodzi z serwisu InfoPraca.pl
APLIKUJ NA STANOWISKO »Dodano dnia:
Ilość wyświetleń: